Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zmenesty16977fi/public_html/wordpress/wp-content/themes/tower/includes/core/codeless_metaboxes.php on line 374

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zmenesty16977fi/public_html/wordpress/wp-content/themes/tower/includes/core/codeless_metaboxes.php on line 388

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zmenesty16977fi/public_html/wordpress/wp-content/themes/tower/includes/core/codeless_metaboxes.php on line 398

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zmenesty16977fi/public_html/wordpress/wp-content/themes/tower/includes/core/codeless_metaboxes.php on line 408

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zmenesty16977fi/public_html/wordpress/wp-content/themes/tower/includes/core/codeless_metaboxes.php on line 436

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zmenesty16977fi/public_html/wordpress/wp-content/themes/tower/includes/core/codeless_metaboxes.php on line 447
Tiia Vihavainen - Menestyvät järjestöt

Tiia Vihavainen

Tiia Vihavainen

Senior Advisor, Child Sponsorship Marketing, World Vision International

Tiia on idearikas strateginen ajattelija ja eteenpäin pyrkivä käytännön toteuttaja, jolla on monialainen kokemus varainhankinnasta ja markkinoinnista. Hän on toteuttanut menestyksekkäitä kampanjoita tiiminsä kanssa esimerkiksi Coca-Colalla, Soneralla ja World Visionilla ja rakentanut strategioita asiakaskokemuksen ja asiakaspolun kartoittamiseksi ja parantamiseksi.

Suomen World Visionilla hän oli mukana tiimissä, joka tuplasi kummimäärän neljän vuoden sisällä ja paransi samalla tulosta kummien sitouttamisen ja eettisen lahjakaupan kautta.

Nykyisessä roolissaan World Visionin kansainvälisessä tiimissä hän työskentelee 20 maan kummimarkkinoijien kanssa ja kehittää kummitarjoamaa, luo ja dokumentoi markkinoinnin ja viestinnän ohjeistusta ja tukee paikallisia toimistoja parhaiden käytäntöjen jakamiseksi ja laajentamiseksi. Työn tavoitteena on auttaa eri maiden kummimarkkinoijia innostamaan paikallisia kohdeyleisöjä kummeiksi ja muuttamaan lasten maailmaa pysyvästi paremmaksi.